Simträning start :D

Heej kära bloggläsare ! Jag sitter hemma nu och snart ska jag simma :D ! Åh jag kan inte vänta tills nästa simtävlig kommer ! Michael Felps kommer att vara där !!!!!!! Han ska tävla i 50-meters hallen och då ska han få signera min panna! :D Förrförrförra simtävlingen hette Arneborg och då träffade jag en till simmerska där ...! Sarah Sjöström !!! :D Och sen va en kille som kom 3:a i stjänor på is. Hans autograf fick jag tyvärr inte.. :( Men mina kompisar fick hans autograf iaf :D. Men nu måste jag gå och äta mat så att jag orkar med träningen ! Jag har bara druckit en varm choklad från gateau och en kardemumma bulle. <3

Kommentarer
Postat av: Krabban

ASSÅ!

snälla mandis!

försök iallafall att få en autograf av de som kommer och ge till mig! xD

jag kommer att göra en autografbok där jag ska samla på mig autografer och ha bilder på massa kändisar med autografen och skriva om de och så!

du kan få pengar!!

typ 15-20 kronor!!!

snälla!

:)

2009-11-03 @ 15:23:34
Postat av: claudia

du e bara bäst min bästa vän!!

2009-11-06 @ 16:56:42
Postat av: Krabban

kan du lägga ut ett till inlägg?????

NU

2009-11-09 @ 18:48:22
Postat av: Krabbaaaaaaaaaaan

okeeeej mandisssssssssssssss!

en sak bara....

LÄGGGGG UTTTTT ETTTTTT NYTTTTTTT INLÄGGGGGG!

nu!

hmpf!

hahaha!

2009-11-13 @ 13:46:38
Postat av: elin

det är ccccccccooooooooooooooollllllllllllllllllttttttttttt



jag och coala e hemma hos mig och miss you



ellen o claudia <3

2009-11-27 @ 14:40:36
Postat av: Zweka

Tjoo!

De är krabban, fast kallar mig nu Zweka för jag gorde en blogg som heter Zweka!

Gå gärna in på dden!

2009-12-06 @ 21:53:59
URL: http://zweka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0