*Mina* Hund UGG's ! :)

Heej kära bloggläsare ! Idag hade vi syslöjd i skolan. Jag visste inte vad jag skulle göra först, men sen så smällde det till i huvet!  Jag kom på att jag kunde göra Hund UGG's till Bosse!! Så jag började med att sticka en liten strumpa ( fast väldigt tjock ) . Sen Sydde jag en stor strumpa och sen lade jag i garn strumpan inuti den stora strumpan på det blev en varm UGG-sko i stället, när jag var klar fattades det något..! Bosse, han har inte fejkmäken på sina kläder...Så jag bestämde mig bör att klippa ut 4 stycken små tygbitar och skriva UGG på den. Men här kommer iaf lite bilder på dem! <3 <3 <3!!

Kommentarer
Postat av: Zweka

ÅÅÅ de är så söta!!!

kan inte du visa en bild på bosse i dom??!!

PLZ!!

/karin

2009-12-14 @ 18:23:35
URL: http://zweka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0