Välkommen till Amanda's blogg

 HEJ !   jag saknar dig Hilda! fast det bara var 3 timmar sen vi sa hej då  på BIRKA PARADISE KRYSSNINGEN. Det har varit jätte trevligt att sola med fusk-sol på båten !  och så klart att bubbla i poolen med en smarrig alkoholfri paraply-drink ! jag vaknade tidigt i morse !  typ 3 ! eller snart 4 på morgonen !  alla sov jag höll på att trilla ner flera gånger från våningsängen utan skydd ( på båten ) .  Och jag kunde inte somna igen ,lite senare fick jag syn på en ölburk som flöt på vattnet och snart ner genom strömmen.  Lite senare gick mamma o Sofia o Hilda upp ur sängen , men jag orkade knappt gå upp jag var så trött .  Vi gick o åt smarrig frukost ! o jag hittade lite smott o gott !  lite chokladmos till frukost med en choklad stång av vit brun o mörk choklad....       DET VAR JÄTTE TREVLIGT !  JAG SKA LÄGGA UT ALLA BILDER PÅ BLOGGEN PÅ MEJ O HILDA !   puss o kram alla fina läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0