birka paradise

detta är M&M godiset från båten...

 HEJ BLOGGLÄSARE !  Jag har varit på BIRKA WONDER CRUISES med min mamma o hennes kompis o min kompis Hilda.  Det har varit jätte trevligt att sola bada och att jogga på 11 ( högsta våningen ) på båten . Det har väl varit lite jobbigt att jogga.....  Det gjorde inte så mycket för att vi tog lite paraply - drinkar o kollade på karioke vid baren..
 Jag o Hilda gick förbi en gubbe som spelade på en spel maskin, lite senare hörde vi $$$$$$$$$$$$$$$$$ ! det bara rann pengar ur maskinen !!! och då ville jag o Hilda så klart spela oxå !  så vi sprang till mamma o Sofia och hämtade pengar och sprang lite senare till maskinen..  Men Hilda o jag hade inte vunnit ett enda mynt !  vi hade spelat 16 gånger på maskinerna ! så vi beslöt oss för att ha lite kul.... SHOPPING !  jag sprang till godiset o lassade i godis i vangnarna !

   godis jag hittade :  /  M&M / marsmallos / toblerone / mentos / marabu / dumle / winegummie / tuggummi /mars/choko / och massa mer ! jag fick inte köpa allt..... men jag fick köpa det o dela med mej ! 

Kommentarer
Postat av: nike (fjällen)

vad kul ni måste ha haft !!!!!

gud vad jag saknar dig !!!!:-*

<333333

2009-04-06 @ 09:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0